środa, 23 marca 2022

Nowe opowiadanie: Uczuciowy zawrót głowy

 Uczuciowy zawrót głowy

 Hyunjoo wraz ze swoim wieloletnim przyjacielem rozpoczyna nowy rozdział w życiu. Studia. Ma nadzieję, że spotka tam nie tylko wiedzę, potrzebną jej na przyszłość, ale także jakiegoś chłopaka. Niestety los jest dla niej zbyt łaskawy i do jej serca zapuka więcej niż jeden kandydat, co może przysporzyć jej wielu krępujących sytuacji...

Gatunek:  Romans, Hetero, Fanfik, K-pop.
Sławni Koreańczycy, którzy występują: Lee Dongmin z Astro, Kwon Hyunbin, Yoon Jisung i wielu innych, bo skład mieszany


Na wstępie zaznaczę, że to opowiadanie jest obmyślone na bazie moich emocji po obejrzeniu dwóch dram z Dongminem jako głównym bohaterem. Więc będzie typowo dramowo jak to u mnie bywa zresztą. :D Sama jeszcze nie wiem z kim bohaterka "skończy". Myślę, że właśnie takie opowiadania fajnie się piszę, gdzie sama mam dylemat kogo wybrać, więc zobaczymy co z tego wyniknie.

Niektórzy znali mnie ze ścisłej regularności w dodawaniu rozdziałów. Tu tego na pewno nie będzie. Kilka rozdziałów może się pojawi dość szybko. Niestety nie jestem w stanie przewidzieć jak będzie z kolejnymi mi się kulało. Mimo to, mam nadzieję, że nie będę wam robić dużych polsatów. :D Postaram się włożyć dużo serduszka w to opowiadanie, bo koncept bardzo mi się podoba i uznałam, że dobrze będzie od tego zacząć udostępnianie czegoś całkowicie nowego. Mam nadzieję, że przyjmiecie ten fanfik ciepło.

Ps. Wiem, że beznadziejna okładka, jednak zawsze robiła mi je siostra, więc muszę sobie jakoś teraz radzić. :D

Ps2. W nawiasach będą aktorzy/piosenkarze użyci do roli jaką tu grają, choć w większości przypadków nie będzie nawiasu, ponieważ będę używać ich prawdziwych imion i nazwisk w opowiadaniu.


Najważniejsi bohaterowie

Lee Hyunjoo

Kwon Hyunbin

Kwon Hyunbin

Lee Dongmin (Lee Dongmin/Cha Eunwoo)

Lee Dongmin (Lee Dongmin/Cha Eunwoo)

Lee Dongmin (Lee Dongmin/Cha Eunwoo)

Yoon Jisung

Yoon Jisung

Jo Woori

Kim Dahyun

Kim Dahyun

Yang Hongseok

Yang Hongseok

Yoon Seungwan (Shon Seungwan/ Wendy)

Yoon Seungwan (Shon Seungwan/ Wendy)

Yoon Seungwan (Shon Seungwan/ Wendy)

 Kwon Nara

Mniej ważni bohaterowie - jedni z nich będą na krótko, inni będą gdzieś tam w tle, a jeszcze inni nie mam pojęcia ile razy się pokażą, ale póki co mam dla nich małą rolę

Mniej ważni bohaterowie - jedni z nich będą na krótko, inni będą gdzieś tam w tle, a jeszcze inni nie mam pojęcia ile razy się pokażą, ale póki co mam dla nich małą rolę

Baek Junho (Baek Junho/Zuho)

Baek Junho (Baek Junho/Zuho)

Lee Seungho (Yoo Seungho)

Lee Juri (Stephanie Young Hwang)

Lee Juri (Stephanie Young Hwang)

Lee Juri (Stephanie Young Hwang)


Shin Jaeha

Noh Seorin (Kim Jiyeon/Bona)

Noh Seorin (Kim Jiyeon/Bona)

Noh Seorin (Kim Jiyeon/Bona)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz