środa, 14 września 2016

Nominacja

Dziękuje serdecznie Magdalenie Strąk za nominowanie mnie do napisania 30 faktów o sobie. 
Ja nikogo nie nominuję, bo za bardzo nie wiem, czy wszyscy lubią takie zabawy. :D

1. Jestem stara, ale ludzie nigdy nie dają mi tyle lat ile mam, przez wzgląd na dziecinne zachowanie i wygląd. :D 
2. Jestem informatykiem i lubię to co robię. 
3. Kiedyś dużo czytałam książek, obecnie za dużo czytam ff i nie mam czasu na książki i jest mi z tym troszeczkę źle.
4. Kocham jeździć na konwenty, więc jeżeli też jeździcie, możecie na jakimś mnie spotkać. :D
5. Zawsze kochałam śpiewać, więc karaoke to częsta rzeczy którą odpalam na komputerze.
6. Moje zamiłowanie do Azji zaczęło się jak u większości od anime i mang. 
7. Mam psiaka i kocham zwierzątka.
8. Nie umiem za bardzo kłamać. I nie lubię dlatego być oszukiwana. 
9. Byłam niedawno, bo 3 września na moim pierwszym koncercie Kpopwym i już wiem, że nie będzie to ostatni, bo było cudownie. :D 
10. Opowiadania piszę od czasów podstawówki, tylko że wcześniej były one strasznie dziecinne i jedynie moja siostra miała do nich wgląd. 
11. Kocham moją siostrzyczkę z którą dzielę wspólne zainteresowania. 
12. Uwielbiam góry. Mogłabym chodzić po nich całymi dniami, niestety nie często tam bywam. 
13. Dopiero od niedawna oglądam dramy i czasami wolno mi to idzie przez brak czasu.
14. Szybko się wzruszam, więc na dramach, programach z gwiazdami kpopu, filmach itd często płaczę.
15. Nie potrafię kompletnie tańczyć, ale czasami coś potańczę dla zabawy. 
16. Pisanie opowiadań na blogu i wattpadzie, to mój największy wyczyn w świecie internetu, bo do tej pory miałam wiele podejść do pisania jakiś blogów, stworzenia vloga itd i zazwyczaj kończyło się na nagraniu filmiku, zrobieniu pierwszej notki itd. 
17. Mam bardzo dziwną osobowość. Potrafię być nieśmiała i brakuje mi wtedy języka w gębie, ale czasem jak zachodzi jakaś potrzeba to ja jestem tą która wszystko załatwia. 
18. Dość długo nie potrafiłam w życiu dobierać sobie przyjaciół. Teraz mam ich kilku i są przecudowni. 
19. Lubiłam swego czasu poznawać ludzi w internecie, więc mam rozsianych znajomych po całej Polsce, których nie udało mi się zobaczyć na żywo, a jednak nadal utrzymujemy kontakt. 
20. Nie potrafię wybierać ulubionych zespołów itd. 
21. Moim UB bardzo długo był Key z Shinee, bo przez kilka lat. Potem miałam chwilowo przerwę w kpopie i jak wróciłam, to już nie mogłam go nim zwać.. Długo nie był nim nikt, potem na chwilkę uważałam za niego Hyunseunga, później znowu chwilowo nic, aż poznałam Kangjoona.W nim się zakochałam. I długo znowu trwała ta miłość, ale potem poznałam Taeyonga, następnie Jinho, przypomniałam sobie o Hyunseungu i Luhanie i dodatkowo poznałam bliżej Jay Parka i tak oto, stwierdzam, że nie mam UB tylko 1 miejsce na biasliście, które zajmują właśnie ci panowie wymieni po Kangjoonie, łącznie z nim oczywiście. 
22. Moja przygoda z kpopem zaczęła się od Shinee i Big Bang znalezionych w 2012 roku na nyanyanmangowo. To była miłość od pierwszego wejrzenia. 
23. Chciałabym pojechać kiedyś na wycieczkę krajoznawczą do Korei, Japonii i Chin. 
24. Nie chciałabym mieszkać za granicą, bo się tam nie widzę. Jest mi tu dobrze, chyba że zawaliło by mi się tu, to może pomyślałabym o nowym starcie gdzieś daleko. 
25. Języki obce to moja pięta achillesowa. Niby coś tam z niemieckiego byłam dobra, ale wyparowało już ze mnie wszystko, a z angielskiego byłam noga. Za to od jakiegoś czasu uczę się koreańskiego i idzie mi nawet łatwo i przyjemnie. 
26. Chciałabym studiować coś ciekawego, ale z każdym rokiem przerwy od nauki po technikum mi się odechciewa coraz bardziej. 
27. Boję się iść na prawko, bo ja straszna łamaga jestem, a kilka osób mnie na nie wygania. 
28. Nie potrafię nauczyć się jeździć na wrotkach, kiepsko jeżdżę na rowerze i mam beznadziejną kondycję.
29. Kocham dużo jeść, ale niby zawsze miałam niedowagę, dopiero ostatnio ważę normalnie.
30. KOCHAM LUDZI. Są cudowni. Każdy z nas jest inny, każdy na swój sposób ciekawy. Są tacy, co mnie też zdenerwują, lub sprawiają, że się smucę, ale nie da się z każdym dogadywać w stu procentach. ;) 

Dziękuję jeszcze raz za nominację. Nie wiem, czy napisałam ciekawe fakty, a starałam się to robić od serduszka. Jak chcecie coś więcej wiedzieć, możecie zapytać w komentarzu. :3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz