środa, 18 stycznia 2017

Nowe opowiadanie: Hotel godzien sześciu gwiazd


Oto zapowiedź nowego opowiadania. :D Cieszycie się? Ja bardzo. Ruszy ono zaraz po "Małym nieporozumieniu". Już dawno chciałam dodać tę zapowiedź, ale z pewnym powodów jeszcze tego nie robiłam. Mam nadzieję, że przypadnie komuś do gustu. Od razu ostrzegam, że będzie to haremówka, bo niektórzy mogą tego nie lubić. Pozdrawiam ciepło. 


Hotel godzien sześciu gwiazd: 




Im Yeori po zakończonym toku nauczania wraca do swojego rodzinnego miasta. Jej ojciec jest właścicielem jednego z prestiżowych hoteli, w którym zatrzymują się wielkie osobistości. Co jeśli pewnego dnia zatrzymują się tam jej ulubieni idole?

Gatunek:  Romans, Hetero, Fanfik, Korea, Kpop, Harem, Komedia
Gwiazdy występujące: Zespół Vixx.
Ilość rozdziałów: (?)
Stan: Zaplanowane
Dnia w których będą dodawane rozdziały: Soboty


Główne postacie:

1. N (Cha Hakyeon)

2. Leo (Jung Taekwon)

3. Ravi (Kim Wonsik)

4. Ken (Lee Jaehwan)

5. Hongbin (Lee Hongbin)

6. Hyuk (Han Sanghyuk)

7. Im Yeori (Jeong Yoo Min) - w nawiasie będą się pojawiać aktorzy, których użyłam do wizerunku postaci.


Drugoplanowe postacie:

1. Im Beomjo - (Jung Kwang Ryul)

2. Kim Hyejung - (Byun Yo Han)

3. Lee Sulli - (Moon Ga Young)



Oraz postaci, które pojawią się sporadycznie, aczkolwiek z czasem mogą stać się ważne:

1. Choi Seoyeon (Joo Soo Jin)

2. Ha Serim (Jang Hui Ryoung)

3. Kang Chanyoon (Byeon Jun Seok)

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, będę edytować ten post i informować was o tym. :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz