wtorek, 21 listopada 2017

Nowe opowiadanie: Lekcje miłości!


Lekcje miłości




Co się stanie, gdy dwóch idoli podejmie się nauki języka Tajlandzkiego? Kyungsoo i Baekhyun ostatnio kłócili się dość często i w celu dalszego rozwoju osobistego, oraz dogadania się, zapisują się na prywatny kurs językowy.

Gatunek:  Romans, Hetero, Fanfik, K-pop.
Zespoły występujące: EXO
Dni udostępniania: środy




Jak zwykle w przypadku opowiadań o EXO, jest to opowiadanie pisane w uniwersum Nowego Początku, Miłosnego Scenariusza, Miłość: Level Up! i Diagnostyki serca. O ile wcześniej pisałam, że można przymknąć na to oko i nie czytając tamtych opo, czytać kolejne, to tym razem zastrzegam. FF BĘDZIE PEŁNE SPOJLERÓW DO POPRZEDNICH. Jeżeli nie czytałeś moich poprzednich trzech opowiadań o EXO, to przeczytaj notkę niżej KONIECZNIE




To opowiadanie, będzie zawierało dużo spojlerów do moich poprzednich ff z EXO, więc nie radzę czytać tym, co nie czytali poprzednich, aczkolwiek, jak się podejmiecie tego mimo to, nic nie szkodzi. Będziecie po prostu mieli wszystko zaspojlerowane, bo w postaciach poniżej wyjaśniam kto kim jest itd. Po prostu postanowiłam, że tym razem powrócę od czasu do czasu jakąś sceną, do moich dawnych paringów, skoro jest to w tym samym uniwersum. Nie chcę też mieć tylko dwóch wątków, bo wiem, że często ciężko mi pisze mało wątkowe opowiadania. Ilość słów zmniejsza się itd.
Mogłabym zawsze powiedzieć, żebyście najpierw koniecznie przeczytali Nowy Początek i resztę opowiadań o EXO, ale Nowy Początek jest moją pięta Achillesową... Nie mogę go polecać już, bo brzmi źle. Poprawiam go co prawda i teraz chociaż więcej z niego da się wynieść. Mimo to, trochę tam przesadziłam z fabułą, ale używam dlatego postaci stamtąd, bo niektóre kocham mimo wszystko. :D
Myślę, że nie będzie to długie opowiadanie, chyba, że znowu jakieś komplikacje się wymyślą, lecz kalkuluję, iż może mieć podobne długości co Diagnostyka serca, Miłosny scenariusz. Mam nadzieję, że nie wyjdzie tak krótkie, jak Miłość: Level Up!, bo potrzebuję czasu na obmyślenie wątków dla Tao i Luhana, bo tylko oni mi zostaną do kompletu w EXO.
Trochę długa ta notka, ale miałam ochotę podzielić się z wami tym wszystkim.
Ah tak! Jak już skończę wszystkich członków EXO, to pewnie wrócę do historii Sumin. Bo jak ktoś wgl pamięta, to o nią oprócz Krisa walczyło dwóch chłopaków i chciałabym te potyczki opisać. Będzie to opowiadanie z wiadomym zakończeniem, bo ci, co czytali Nowy Początek wiedzą, co i jak, a mimo to pragnę wam to opisać.
Dodatkowo poprawiam na boku Nowy Początek. Nie wychodzi mi to dobrze, bo pisanie w trzeciej osobie, którego tam się wtedy podjęłam, to nie moja brożka. Dodatkowo nie chcę zmieniać fabuły, by wszystko w dalszych opowiadaniach nie było niezgodne z nim, przez co załamuje się moimi rakowymi tam wątkami. Niestety co się stało to się nie odstanie, a chcę, by chociaż jakoś wyglądało bardziej przystępnie, skoro do niego nawiązuje nadal i dużo osób je czyta do tej pory.

GŁÓWNI BOHATEROWIE
(Opisuję postaci, które już pojawiły się w moich opowiadaniach, więc szykować się na spojlery. Jeśli zaś jakaś postać ma wypisaną idolkę/la, aktorkę/ra itp, to znaczy, że sugeruję się jedynie jej wyglądem. Ci którzy mnie czytają, pewnie o tym wiedzą. :D )

Byun Baekhyun - ta postać w moim jednym z opowiadaniem starała się o serce Polki, Amelii (tak wiem, że to przereklamowane, ale to było moje pierwsze opowiadanie i myślałam, że to fajne :D ), niestety został odrzucony, potem był w krótkim związku z Luną z f(x), o czym nie rozpisywałam się za bardzo i nie ułożyło się im, bo dziewczyna zerwała z nim, a on nie do końca wiedział dlaczego i tak o to po tych nieudanych próbach w miłości mamy tą historię
Byun Baekhyun - ta postać w moim jednym z opowiadaniem starała się o serce Polki, Amelii (tak wiem, że to przereklamowane, ale to było moje pierwsze opowiadanie i myślałam, że to fajne :D ), niestety został odrzucony, potem był w krótkim związku z...

 Do Kyungsoo  (D.O.) - Kyungsoo za to w poprzednich opowiadaniach jest tylko wspominany, że starał się o serce niejakiej Sumin i ci którzy ją znają wiedzą, że jest ona teraz z Krisem. Więcej chyba nie trzeba wiedzieć w jego przypadku.
 Więcej chyba nie trzeba wiedzieć w jego przypadku

Ji Eunmi -Nam Gyuri
Ah Anri - Hyojung z Oh my girl

Ah Anri - Hyojung z Oh my girl
Ah Anri - Hyojung z Oh my girl

Ah Shinra - Yoon Sohee
DRUGOPLANOWI BOHATEROWIE
DRUGOPLANOWI BOHATEROWIE

Park Jaemin - Kwon Yool
Ah Shijun - Lee Bum Soo - ojciec Anri i Shinry

Ah Shijun - Lee Bum Soo - ojciec Anri i Shinry
Oh Sehun - maknae u mnie miał już historię miłosną w pierwszym opowiadaniu z niejaką Namjun, która jest jego przyjaciółką z dzieciństwa, lecz mam zamiar o nim trochę tu pisać

Oh Sehun - maknae u mnie miał już historię miłosną w pierwszym opowiadaniu z niejaką Namjun, która jest jego przyjaciółką z dzieciństwa, lecz mam zamiar o nim trochę tu pisać.
Han Gain - Nie chciało mi się wymyślać nazwiska i imienia to niech będzie tej aktorki - jej nie było w poprzednich opowiadaniach

Han Gain - Nie chciało mi się wymyślać nazwiska i imienia to niech będzie tej aktorki - jej nie było w poprzednich opowiadaniach.
Han Gain - Nie chciało mi się wymyślać nazwiska i imienia to niech będzie tej aktorki - jej nie było w poprzednich opowiadaniach
BOHATEROWIE DO POBOCZNYCH WĄTKÓW, KTÓRZY MOGĄ SIĘ POJAWIĆ, BĄDŹ MOŻE BYĆ WSPOMINANIE ICH CZASEM

Kim Junmyeon (Suho) - Nasz drogi lider w opowiadaniu Miłosny scenariusz zyskał dziewczynę o imieniu Kyurin, polecam zajrzeć do tej krótkiej opowieści.
Park Chanyeol - On ma opisaną historię w opowiadaniu Miłość: Level Up! z niejaką Riką

Park Chanyeol - On ma opisaną historię w opowiadaniu Miłość: Level Up! z niejaką Riką. Polecam też tam jednak zajrzeć, bo to już wgl krótkie.
Zhang Yixing (Lay) - Chińczyk został uszczęśliwiony w moim pierwszym opowiadaniu związkiem z Amelią

Zhang Yixing (Lay) - Chińczyk został uszczęśliwiony w moim pierwszym opowiadaniu związkiem z Amelią. Nie polecam tego. :D Przy Amelii niżej więcej się dowiecie.
Kris Wu Yifan - Ten o to człowiek w moim pierwszym opowiadaniu jest chłopakiem niejakiej Sumin od razu na początku opowiadania

Kris Wu Yifan - Ten o to człowiek w moim pierwszym opowiadaniu jest chłopakiem niejakiej Sumin od razu na początku opowiadania. O tym, jak do tego doszło zamierzam kiedyś krótko napisać, jak skończą mi się historie wolnych członków EXO.
Kim Jongin (Kai) - Z nim i dwoma panami niżej właśnie skończyłam opowiadanie, więc polecam do niego zajrzeć przed czytaniem tego

Kim Jongin (Kai) - Z nim i dwoma panami niżej właśnie skończyłam opowiadanie, więc polecam do niego zajrzeć przed czytaniem tego. Połączyłam go tam z niejaką Jiwon.
Kim Jongdae (Chen) - Proponuję zajrzeć na Diagnostykę serca, jak w przypadku wyżej

Kim Jongdae (Chen) - Proponuję zajrzeć na Diagnostykę serca, jak w przypadku wyżej. Tam Jongdae trafia się dziewczyna o imieniu Chayeon.
Kim Minseok (Xiumin) - Kolejny chłopak, który otrzymał druga połówkę w opowiadaniu Diagnostyka, więc no, to co wyżej pisze

Kim Minseok (Xiumin) - Kolejny chłopak, który otrzymał druga połówkę w opowiadaniu Diagnostyka, więc no, to co wyżej pisze.
Yoon Namjun - Nie daje aktorki, bo dużo osób ją zna z pierwszego opowiadania i już sobie może jakoś ją wyobraziło, choć moje opisy kuleją często

Yoon Namjun - Nie daje aktorki, bo dużo osób ją zna z pierwszego opowiadania i już sobie może jakoś ją wyobraziło, choć moje opisy kuleją. Ale nawet nie umiem za bardzo nikogo do niej dopasować. - Ona trochę namieszała w pierwszym opowiadaniu, niektórzy jej nie lubili, ale ostatecznie ogarnęła się i została dziewczyną Sehuna.   
Kwon Kyurin - nie wiem kim jest aktorka, bo ją wzięłam po tym jednym zdjęciu poniżej - Dziewczyna Suho poznana na planie dramy, w której on grał. Zapraszam do Miłosnego scenariusza w celu poznania ich historii.
Rika  - Nie wiem czemu nie wymyśliłam jej i jej bratu nazwiska, ale ok

Rika - Nie wiem czemu nie wymyśliłam jej i jej bratu nazwiska, ale ok. Nie miałam dla niej szczególnej aktorki, więc tak zostawię bez. Dziewczyna Chanyeola, gamerka i edytorka gier, która miała problemy z zawieraniem znajomości w świecie realnym. Jej historię można poczytać w opowiadaniu Miłość: Level Up!

Amelia Kos - Nie daje nikogo, bo to stara postać, w dodatku Polka. Jest z pierwszego opowiadania, a wtedy jeszcze nie dobierałam sobie aktorów i ciężko byłoby mi teraz kogoś dopasować, jak już inni mogli sobie ją jakoś wykreować w głowie. Jest dziewczyną Laya, choć o jej serce starał się także Baekhyun. Dziewczyna jest po wielu przejściach, a mimo to radzi sobie, dzięki koreańskim przyjaciołom.

Sumin - Nie daje znowu aktorki, bo to kolejna postać wykreowana w pierwszym opowiadaniu. Pierwsza koreańska przyjaciółka Amelii w Nowym Początku. Ona zaprowadza ją do EXO i jest dziewczyną Krisa już wtedy i pewnie do jej historii wrócę, jak wspomniałam wyżej.

Hong Chayeon - Go Ahra - Dziewczyna Chena. Pielęgniarka poznana podczas pobytu w szpitalu Kaia w opowiadaniu Diagnostyka serca.
 Pielęgniarka poznana podczas pobytu w szpitalu Kaia w opowiadaniu Diagnostyka serca
Oh Jiwon - Lee Yeonhee - Dziewczyna Kaia. Fotografka, której historię także poznajemy w Diagnostyce serca.
 Fotografka, której historię także poznajemy w Diagnostyce serca
Lee Juniel - Park Hasun - Dziewczyna Minseoka. Była niewidoma, jak poznał ją w Diagnostyce serca. Na szczęście za pomocą operacji odzyskała wzrok.
Ci dwaj panowie bez gifów, bo mam limit obrazówDodatkowo:

Huang Zitao (Tao) - jego hisotria dopiero będzie miała miejsce pewnie po tej

Luhan - To co pan wyżej.

Sungyoon - Nie mam na niego aktora, bo był w dwóch opowiadaniach bohaterem i skoro wtedy nie wskazałam, to teraz co zrobić? Brat Riki, a w pierwszym opowiadaniu przyjaciel Amelii ze studiów. Jest gejem i zakochuje się z Chanyeolem, ale ze względu na to, że ten jest hetero, po prostu się przyjaźnią.


Mam nadzieje, że wszystko będzie jasne oraz, że spodoba się wam to opowiadanie jak poprzednie. Życzę miłej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz