niedziela, 19 lutego 2017

Miłość: Level Up! Nowe opowiadanie!


Miłość: Level Up! 


Chanyeol pewnego dnia zostaje zaproszony do domu przyjaciela. Poznaje tam dziewczynę z niecodziennymi zainteresowaniami i uzależnieniem od gier. Bardzo szybko przyciąga ona jego uwagę.

Gatunek:  Romans, Hetero, Fanfik, Korea, Kpop
Gwiazdy występujące: Park Chanyeol, oraz sporadycznie inni członkowie EXO.
Ilość rozdziałów: (?)
Stan: Zaplanowane
Dnia w których będą dodawane rozdziały: Środy


Tadam! Chciałabym wam zapowiedzieć kolejne ff mojego autorstwa. Tak wiem, znowu te EXO. :D Wybaczcie, ale o nich mi się najlepiej pisze. :D Opowiadanie oczywiście ruszy po zakończeniu "Miłosnego scenariusza". Wiem, że jestem okrutna, że przypominam o końcu tamtego, ale no... :D 
Mam nadzieję, że znajdą się znowu osoby chętne do czytania tego. :D Kocham wasze komentarze, które dodają mi weny i bardzo poprawiają humor. ;D 
Teraz kwestia kilku wyjaśnień
UWAGA! Dla tych którzy nie czytali "Nowego Początku" i nie mają tego w planie robić. Może tutaj paść sporadycznie imię Amelia, bądź Sumin. Dziewczyny są z mojego pierwszego opowiadania i ta pierwsza jest dziewczyną Laya, druga Krisa. ^^ 
A oto najważniejsze postaci z tego opowiadania

1. Park Chanyeol - Tu obędę się bez przedstawiania jego osoby. :D 
2. Rika
Przyrodnia siostra Sungyoona. Jest adoptowaną Japonką. Kocha grać we wszelkie gry. Siedzi całymi dniami w domu, ponieważ nie ma znajomych i jej praca nawet jej na to pozwala. Bierze czynny udział w tworzeniu gier. 
Drugoplanowe postaci:
1. Sungyoon
Chłopak o orientacji homoseksualnej. Niekdyś jego UB był Chanyeol i dzięki przyjaciółce poznaje go i zaprzyjaźnia się z nim. - To wszystko odgrywało się w "Nowym Początku". 
2. Jumi
Nowa sąsiadka Riki. Wielka fanka Chanyeola. 
3.  Byun Baekhyun
4. Do Kyungsoo (D.O.)
Możliwość wystąpienia większej ilości członków EXO sporadycznie.

I chyba tyle mam do powiedzenia o tym opowiadaniu. Jestem ciekawa jakie zainteresowanie wzbudzi. Do następnego. :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz