czwartek, 14 września 2017

Reakcje gif Pentagon!

Reakcje gif z Pentagon!


Heju! Zaczynam coś takiego po raz pierwszy, więc mam nadzieję, że się spiszę w tym. :D 
Po pierwsze w woli wyjaśnienia. Myślałam nad zespołami takimi jak Nct, Wanna One, czy BTOB, oprócz nich, ale uznałam, że albo do nich mam historyjki już, albo z jakiś innych powodów je odrzuciłam. Wybrałam Pentagon, bo tak samo jak z Wanna One, jestem z nimi związana emocjonalnie, bo przed debiutem obejrzałam ich survivalowy program Pentagon Maker. Mam nadzieję, że będę potrafiła dobrze dopasować ich charaktery i nie zawiodę ich fanów, a tych co nie znają ich zarażę miłością do tego zespołu.
Jak będę wyglądać moje reakcje? Jak pewnie większość. Temat przewodni będzie przy każdym rozdziale i na niego każdy członek otrzyma historię z gifem. Wiem, że przereklamowane, ale chciałam spróbować tego. :D Możecie mi jakieś propozycje dawać na zmienienie tego, a ja to rozważę. Póki co będzie to tak wyglądać. 
Czy pojawią się inne zespoły?  Myślę, że od czasu do czasu, dam jakiś rozdział z innym zespołem. Możecie nawet proponować jaki chcecie przeczytać. Choć wolałabym uniknąć proponowania EXO i BTS na okrągło. ;-; Nie żebym ich nie kochała. Wręcz przeciwnie. Po prostu za dużo wszystkiego z nimi na wattpadzie. :D Ja sama dużo pisze o EXO i to mi starcza. :D A o BTS zamierzam, lecz nie powiem kiedy. Wracając do sedna. Będą to reakcje z Pentagon, lecz mogę skusić się specjalne rozdziały z innym zespołem. 


Profile
Wiem, że każdy może sobie znaleźć na internecie ich profile... Stwierdziłam jednak, że przedstawię ich dla tych, co nie wiedzą o nich nic w tym miejscu i dodam coś od siebie. :D 

Przede wszystkim ważne informacje ogólnie o zespole:
Zespół: Pentagon 
Wytwórnia: Cube Entertaiment
Fandom: Universe
Liczba członków: 10
Debiut: 10.10.2016r. - Piękny to był dzień dla mnie. Pierwszy raz tak feelsowałam, jak wtedy. :D 
Dodatkowe info: Zespół powstał w programie "Pentagon Maker". Nie polecam dla osób o słabych nerwach. Dużo łez wycisnęło to ze mnie. Trzy osoby mogły nie zadebiutować, bo miały być eliminowane w programie. Na szczęście zmieniono co do tego zdanie. Ogólnie uważam ich za bardzo utalentowanych. Każdy ma w sobie coś wielkiego i nie wyobrażam sobie tego zespołu bez kogokolwiek. Na dziesięć osób mam tu czterech biasów. Co prawda jeszcze jeden pan bardzo chce nim być, lecz na razie się bronię. ;-;

1. Jinho 
 Jinho 

Pełne imię i nazwisko: Jo Jinho
Data urodzenia: 17.04.1992 r. 
Pozycja: Główny wokal
Kraj pochodzenia: Korea  
Ciekawostki:
- Był trainee w SM przez 6 lat
- Był członkiem grupy SM Ballad w 2010 roku
- Jest najstarszy i zarazem najmniejszy w zespole. 
- Potrafi wyciągnąć bardzo wysokie nuty, lecz rapowanie nie jest mu także obce. Bardzo lubi też rapować. :D 
- Moim zdaniem wie na ile go stać i jak wyeksponować swój talent. 
- Często udaje w programach dźwięk trąbki. 
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś dziewczęcy i ubierający się dziewczęco. Ktoś z ładnymi paznokciami i długimi czarnymi włosami. (Jestem blondynką ;-; )
Słowa ode mnie:
Zaraz po tym jak go poznałam stał się jednym z moich UB (nie mam jednego UB, bo mam tak wielkie serce, że mieści dużo dzieci). Wydaje mi się momentami bardzo słodki i dziecinny. A czasem zdaje mi się, że ma w sobie wielką siłę. W końcu tyle musiał znieść. Debiut jego przyjaciół z którymi trenował od lat. Niektórzy z nich byli wtedy krócej trainee niż on. 
2. Hui
Pełne imię i nazwisko: Lee Hoetaek
Pełne imię i nazwisko: Lee Hoetaek
Data urodzenia: 28.08.1993 r.
Pozycja: Główny wokal, Lider, Tancerz prowadzący
Kraj pochodzenia: Korea 
Ciekawostki:
- W 2010 roku wziął udział w przesłuchaniu JYP i zdobył pierwsze miejsce jako najlepszy męski wokal .
- Trenował w wytwórni JYP
- Kocha skinshipy
- Lubi grać w pin pong i piłkę nożną
- Potrafi grać na pianinie i jego hobby jest komponowanie piosenek
- W tym roku zadebiutował w trio z E'Dawnem i Hyuną o nazwie Triple H, oraz wyprodukował wraz z nimi piosenkę "Never" dla programu "Produce101" i dodatkowo skomponował piosenkę zespołowi Wanna One, który powstał z tego programu, o nazwie "Energetic", która stała się ich tytułową piosenką i wygrywają z nią wszędzie. Tak więc jednym słowem, nie próżnował. Pojawił się także w teledysku G.NA "Secret."  
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś kto pracuje ciężko, aby być dobrym, w tym co robi. (Ambitne :D)
Słowa ode mnie
Moim zdaniem jest zabawnym liderem. Ma charakterystyczny śmiech, który momentami może irytować. Bardzo go lubiłam oglądając Pentagon Maker. Jego głos dla mnie jest przecudowny. I o nim za dużo nie mam do napisania. :D 
3. Hongseok 
Pełne imię i nazwisko: Yang Hongseok
Pełne imię i nazwisko: Yang Hongseok
Data urodzenia: 17.04.1994 r.
Pozycja: Wokal prowadzący
Kraj pochodzenia: Korea 
Ciekawostki:
- Był trainee w YG i brał udział w survivalowym programie pt. "Mix & Match", w którym powstał zespół iKon. 
- Mieszkał rok w San Diego  i studiował 4 lata w Singapurze
- Biegle mówi po angielsku i chińsku
- Lubi ćwiczyć, pływać, czytać książki i uczyć się języków.
- Lubi Iron Man'a
- Był również modelem
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś o podobnych preferencjach co ja, ktoś kto lubił by jeść ze mną. 
Słowa ode mnie:
Moim zdaniem jest bardzo kochaną i przyjazną osobą. Uwielbiam relację, która łączy go z Jinho. Jego przystojny wygląd nie jest mi obojętny. Jest dla mnie tylko wreckerem, bo czasem potrafi mnie zabić. Na dodatek podoba mi się też jego głos i determinacja do zostania idolem. Bo w końcu przeszedł przez dwa survivalowe programy i bardzo ostro ćwiczył, by dopiąć swego. 
4. E'Dawn
Pełne imię i nazwisko: Kim Hyojong
Pełne imię i nazwisko: Kim Hyojong
Data urodzenia: 01.06.1994 r.
Pozycja: Główny raper, Główny Tancerz
Kraj pochodzenia: Korea 
Ciekawostki:
  - Pisze i komponuje piosenki  
- Potrafi tańczyć tak, jakby jego części ciała były odseparowane od siebie. Ciężko wyjaśnić, lepiej zobaczyć. :D 
  - Ma bardzo dobre relacje z Hyuną.  
- Podczas występów Hyuny z piosenką "Roll Deep" zastąpił kilka razy Ilhoona na scenie jeszcze jako trainee, a potem zadebiutował z nią i Hui'em w trio Triple H.  Pojawił się w teledysku G.NA "Secret."
- Posiada tatuaże
- Jego hobby to: jazda na rowerze, zakupy i Dj'ing
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś taki jak ja, ktoś otwarty i szczery.
Słowa ode mnie:
Moim zdaniem jest bardzo utalentowany i serce mi się krajało na myśl, iż był zagrożony w programie Pentagon Maker i mogło go nie być w zespole, gdyby nie zmieniły się zasady. Na szczęście mu się udało. Dużo osób go porównuje do Ilhoona. Czasami zachowuje się niezrozumiale, piszczy bardzo głośno, ale i tak go kocham. :D 
5. Shinwon
Pełne imię i nazwisko: Ko Shinwon
Pełne imię i nazwisko: Ko Shinwon
Data urodzenia: 11.12.1995 r.
Pozycja: Sub wokal,Główny visual *
Kraj pochodzenia: Korea
Ciekawostki:
- Lubi grać na pianinie i aby się zrelaksować słucha muzyki 
- Robi się senny, kiedy nie ma nic do roboty. 
- Interesuje się modą i lubi ciemne kolory. 
- Jest fanem McDonalda, kocha hamburgery. (Moja krew. :D )
- Boi się zwierząt.
- Mawiają o nim, że wygląda jak typowy gracz, a on się uważa za romantyka.
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś niski z okrągłą twarzą i słodki.
Słowa ode mnie:
Był pierwszym, który miał odpaść z programu. Płakałam z nim bardzo dużo. Czułam się z nim połączona emocjonalnie oglądając program. Czasem myślę, że to moja bratnia dusza, bo mam z nim wiele wspólnego. Kocham też jego wygląd. Zawsze mnie zabija nim. I lubię jego przyjemny głosik. :) 
* Co do visuali, to niczego pewna nie jestem, bo są sprzeczne fakty i nie ma oficjalnej wersji. Najczęściej podawany jest jako visual Yan An, ale często też jest cała trójka, czyli Yan An, Shinwon i Yeo One i ten środkowy, jako główny visual i tą wersję tu obrałam. :) 
6. Yeo One
Pełne imię i nazwisko: Yeo Changgu
Pełne imię i nazwisko: Yeo Changgu
Data urodzenia: 27.03.1996 r.
Pozycja: Wokal prowadzący, Visual
Kraj pochodzenia: Korea
Ciekawostki:
- Podobno należał do zespołu, oraz był modelem. 
- Ogląda dużo dram i jest dobry w aktorstwie. Zagrał w dramie "Spark". Jego wzorem do naśladowania jest aktor Jo Insung.
- Pojawia się w teledysku Dongwoon'a "Kimishika" i teledysku G.NA "Secret"
- Kocha słodycze i zawsze ma je przy sobie
- Ma miłą osobowość i lubi dużo mówić i jest także bardzo  pracowity.
- Widać, że jest blisko z Yan An'em z którym dzieli pokój.
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś z pozytywnym nastawieniem.
Słowa ode mnie:
Na pierwszy rzut oka wydawał mi się osobą pewną swego. Mimo wszystko jest bardzo uroczy, przyjazny. Kocham jego miłą osobowość. Najbardziej zauroczył mnie w momencie, jak uczył się imion ludzi ze staffu. <3 :="" ch="" i="" kochany="" opak.="" p="" przystojny="" taki="" to="" utalentowany="">
7. Yanan
Pełne imię i nazwisko: Yan An
Pełne imię i nazwisko: Yan An
Data urodzenia: 26.10.1996 r.
Pozycja: Sub wokal, Visual
Kraj pochodzenia: Chiny
Ciekawostki:
- Kiedyś chciał być stewardem.  
- Wcześniej miał być raperem.
- Lubi grać  w piłkę nożną. 
- Wścieka się, gdy ktoś go drażni i smuci, gdy ktoś wspomina o jego rodzinie.
- Nigdy nie miał dziewczyny, co chwilę jest  mu to wypominane i sam nad tym ubolewa.
- Ma lęk przed atrakcjami lunaparków. Szczególnie rollercoasterami. 
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś miły z pogodną osobowością.
Słowa ode mnie:
Początkowo myślałam, że to nieśmiały i delikatny chłopak. Może i wewnętrznie jest delikatny, ale często uderza dziwnymi tekstami. Wydaje się łatwą osobą do wyprowadzenia go z równowagi. Bawi mnie często nie dlatego, że stara się być zabawny, tylko jest trochę śmieszny. Polecam tego człowieka, który pragnie dużo miłości dziewczyn. :D 
8. Yuto
Pełne imię i nazwisko: Adachi Yuto
Pełne imię i nazwisko: Adachi Yuto
Data urodzenia: 23.01.1998 r.
Pozycja: Główny raper, Wokal
Kraj pochodzenia: Japonia
Ciekawostki:
- Zazwyczaj przestawia się w rapie zwrotem "Yuto da"  
- Był graczem baseballa, trenował go 6 lat i 2 lata piłkę nożną.
- Nie potrafi jeść ostrego jedzenia.
- Uważa, że nie posiada aegyo.
- Nie lubi kłamać
- Boi się ciemności i duchów.
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś z krótkimi włosami, pogodną osobowością i ktoś szczery, uczciwy.
Słowa ode mnie:
Wydaje się skryty, nieśmiały przed kamerami. Mimo to, podziwiam jego talent. Uwielbiam jak raper ma taki głęboki głos i jeszcze nieźle sobie radzi z rapowaniem po koreańsku, mimo iż jest Japończykiem. Myślę, że chłopak ma wielkie serce i brakuje mu pewności siebie momentami. 
9. Kino
Pełne imię i nazwisko: Kang Hyunggu
Pełne imię i nazwisko: Kang Hyunggu
Data urodzenia: 27.01.1998 r.
Pozycja: Sub wokal, Główny tancerz, Twarz grupy
Kraj pochodzenia: Korea
Ciekawostki:
- Biegle mówi po japońsku, potrafi grać na pianinie i gitarze, oraz zwany jest "dance maszyną". Jest też na tyle dobrym choreografem, że podobno pomagał w tworzeniu układu do teledysku "Gorilla".
- Lubi czytać, pływać i słuchać muzyki.
- Jest głęboko wierzącym katolikiem.
- Lubi bardzo robić aegyo.
- Przyjaźni się z Yugyeomem GOT7, Seungyounem z UNIQ i Vernonem z Seventeen. (Podobno Vernon kupił mu case na telefon, jak był w Japonii. Uroczo.)
- Pojawił się w teledysku G.NA "Secret."
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś kto zawsze ma pogodną osobowość. 
Słowa ode mnie:
Ten chłopak robi mylne pierwsze wrażenie jak dla mnie. Przez to, że świetnie tańczy i jest bardzo utalentowany, wydawać się może pewien swego. On za to jest osobą bardzo kochaną, uczuciową. Zazwyczaj wyraża swoje emocje dość wylewnie. Na przykład na urodziny potrafi napisać wzruszający i długi list do danego członka zespołu. Kochany chłopak. Na dodatek jego uśmiech ma w sobie coś wyjątkowego jak dla mnie. 
10. Wooseok
Pełne imię i nazwisko: Jung Wooseok
Pełne imię i nazwisko: Jung Wooseok
Data urodzenia: 31.01.1998 r.
Pozycja: Raper prowadzący
Kraj pochodzenia: Korea
Ciekawostki:
- Komponuje piosenki, pisze teksty, potrafi grać na skrzypcach, oraz beatoxować. 
- Lubi oglądać anime.
- Choć jest maknae, rzadko pokazuje aegyo.
- Porównuje się z go z wyglądu do Krisa, byłego członka EXO i Jungkooka z BTS.
- Był popularny wśród młodych dziewczyn oglądających Pentagon Maker, przez jego duży talent jak na taki wiek i promienną osobowość. 
- Uczęszczał do School of Performing Arts Seol (SOPA)
- Na pytanie o idealny typ odpowiedział: Ktoś z pięknym uśmiechem i uśmiechający się często .
Słowa ode mnie:
Chłopak wygląda mi na silną i optymistyczną osobę. Mimo wieku pokazuje na co go stać i wydaje się bardzo utalentowany. Jak dla mnie to kochany dzieciak zasługujący na dużo miłości. Nazywam go swoim dzieckiem w tym zespole, bo wiele razy pozytywnie mnie zaskoczył, anie potrafiłabym go biasować bo widzę w nim takie duże (jest najwyższy w zespole) dzieciątko.
W następnym poście, który dodałam już pierwsze reakcje! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz