niedziela, 24 grudnia 2017

Shoty świąteczne: Spis treści



Shoty prezentowe


Oto spis wszystkich shotów, by lepiej się je wam szukało. Miałam początkowo nie dawać tu tych z wattpada, by nie robić zamieszania, ale uznałam, że może was któreś zaciekawią, więc są wszystkie. 

Życzę wam też zdrowych i spokojnych w gronie rodzinnym świąt, dużo pięknych prezentów i kpopwych przeżyć w te święta. ;D

Spis:

z Wattpada

Yoon Jeonghan (Seveteen)  dla Hanae_Hatake - na prośbę zamawiającego pojawi się w jej urodziny 3 stycznia

z Bloga



Przepraszam was, jeżeli shoty wydają się za słabe. Ja bardzo się starałam, jednak czas za szybko dla mnie biegł i wydaje mi się, że niektóre shoty wyszły źle pod presją. ;-; 

Co do Rekacji i reszty mojej twórczości, to reakcje pojawią się dopiero w następną niedzielę. Nie dałam już rady ich pisać, bo jednak shoty ostatnie mi ciężko szły. ;-; 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz