sobota, 5 marca 2016

Shoty i reakcje

Tu miały się pojawiać krótkie kilko rozdziałowce i one shoty, ale do tej pory nie miałam na takie coś weny. Od teraz może się to zmienić, bo napisałam pierwszego one shota. 


Jak Poznałam swojego idola?





Zastanawialiście się kiedyś co mogłoby się stać, gdybyście poznali swojego idola, który przyjechał na koncert do waszego kraju? Co mogłoby się między wami wydarzyć? Pewnie czasem zdarzały się wam w głowach takie fantazje. :) 
Gatunek:  Romans, Hetero, Fanfik, K-pop,
Zespoły występujące: Honggi z zespołu FT Island


Nie zostawiaj mnie!




Nie będę za dużo opisywać. Po prostu romantyczny shot z tym Panem. :D 
Gatunek:  Romans, Hetero, Fanfik, K-pop
Zespoły występujące: Jung Joonyoung z zespołu Drug Restaurant

Reakcje gif z Pentagon!




Reakcje na różne sytuacje z Tobą. Czyli krótkie scenariusze zakończone gifem z danym członkiem zespołu. :D To mój UBand, dlatego bardzo się staram. :D 
Gatunek:  K-pop, Romans, Przyjaźń, Miłość, Fanfik, Krótkie historie
Zespoły występujące: Cały zespół Pentagon





Shoty prezentowe


Oto spis wszystkich shotów, by lepiej się je wam szukało. Miałam początkowo nie dawać tu tych z wattpada, by nie robić zamieszania, ale uznałam, że może was któreś zaciekawią, więc są wszystkie. 


Spis:

z Wattpada

Yoon Jeonghan (Seveteen)  dla Hanae_Hatake - na prośbę zamawiającego pojawi się w jej urodziny 3 stycznia

z Bloga






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz